אוקטובר 22

חגיגת פרחים בבת ים

חנויות פרחים בבת ים הן פנינות חמד המנקדות את העיר היפה בכתמים צבעוניים ומרהיבים. תוכלו למצוא חנויות פרחים רבות בעיר בת ים המפיצות בחלל ריח משכר ומזמינות כל עובר ושב להציץ, להתבשם מהמראות ומהריחות, וכמובן, לרכוש זר פרחים לרגל אירוע או חג, או סתם כך, כדי להכניס את הטבע לבית.

 פרחים בבת ים

אסף בתערוכת פרחים בהולנד

חנויות פרחים בבת ים הינן עולם מלא ועשיר של צבע וריח שאין להם סוף, המציע שלל עיצובים ושילובי צבעים שגם  בכל הנוגע אליהם, אפילו השמים אינם הגבול. בכל חנות פרחים סטנדרטית תוכלו לבקש זר המעוצב על פי טעמכם האישי, ולשחק עם הרכב הצבעים ועם סגנונות הפרחים השונים. והכיף העיקרי – לכל זר ייחודיותו שלו, עם הטאצ’ האישי שלכם המבטיח שאין עוד זר זהה לו בתבל. אז אם אתם מחפשים מתנה מקורית שהינה פרי עיצובכם ומושפעת מטעמכם האישי ומנטיית ליבכם, לכו על זר פרחים מקורי המשדר השקעה, אהבה, מחשבה ואכפתיות.

פרחים בטעמים

במרבית חנויות הפרחים בבת ים וברחבי הארץ תוכלו לשלב את זר הפרחים שלכם בשוקולדים איכותיים, בפרלינים משובחים, ביינות יוקרתיים ובממתקים צבעוניים. חלק מחנויות הפרחים אף מגדילות לעשות ומציעות זרים על טהרת הממתקים כמו זרי פרחים ססגוניים המורכבים מסוכריות צבעוניות ומהווים תאווה לעין וגם לחיך.

מתנות ועוד

אם אינכם מסתפקים בפרחים כמו שהם, תוכלו לשלב את הזר במתנה סמלית או מכובדת המשדרגת אותו לרמות אחרות של יוקרה. רבות מחנויות הפרחים בבת ים מעמידות לרשותכם מגוון מתנות כמו כלי בית, חפצי נוי ובלוני הליום שניתן לשלב בקלות בכל זר, ולהפוך אותו למתנה מושלמת.

כאילו פרחים

במרבית חנויות הפרחים בבת ים תוכלו למצוא גם את האופציה החביבה פחות על מוכרי הפרחים  – פרחים מלאכותיים. פרחים מלאכותיים הם זעזוע של ממש לחובבי הפרחים האמתיים, אלו שפרחים מדברים אל נשמתם, שעוקבים בדאגה אחר כל עלעל ועלעל ומשקים את הפרח במסירות ובאהבה. לדידם, פרח מלאכותי הוא פרח מת, והם מתקשים למצוא בו חן כלשהוא. עם זאת האלטרנטיבה הזו עשויה להיות מוצלחת בהחלט אם אתם רוצים להביע הוקרה או אהבה למישהו שמחבב פרחים אך אין לו זמן או סבלנות לטפל בהם.

פרחים לטווח ארוך

בכל חנות פרחים בבת ים תוכלו לבחור בעציץ כאלטרנטיבה לזר פרחים שחיי המדף שלו קצרים יחסית. באופן זה תתפסו את החבל משני צדיו ותיהנו מכל העולמות: מצד אחד, תשלחו פרחים, ומהצד השני, המקבל ייהנה ממתנתכם לאורך זמן.

ככלל, לפני רכישה מרוכזת או יקרה, מומלץ לערוך השוואת מחירים בין חנויות הפרחים בבת ים ולקבל דיל משתלם.

המאמר נכתב על ידי צוות פרחי רון


Tags