פברואר 22

איך בוחרים זר בחגים

הזמנת זרים בחגים

חגים הם המועד הטוב ביותר להזמנת פרחים לבת/בן הזוג, למשפחה או סתם לחבר טוב. קבלת זר פרחים בחגים הפכה להיות מעין מנהג, ובמיוחד בין בני הזוג, והסיבה לכך היא כי פשוט אין רומנטי יותר מלקבל פרחים לקראת חג או סתם ככה בשביל להפתיע ולהראות אהבה. הרעננות של הפרחים ואפקט ההפתעה ללא ספק, ישאיר חיוך ענק על אותו אחד או אחת שמקבלים את הזר.

בחירת זר

לאחר הבנו שהגיע הזמן לפנק את יקיר ליבנו בזר פרחים, עכשיו רק נשאר לבחור את הזר. לא משנה אם אתם בוחרים את הזר דרך הזמנה באינטרנט או ע”י הזמנה פיזית בחנות הפרחים, תמיד יש את ההתלבטות, איזה זר לקחת. תחילה, חשוב לבחור את הצבע הדומיננטי שמתחשק לנו שישלוט בזר. לאחר שבחרנו את הצבע, יש לבחור איזה פרח היינו רוצים שיהיה בצבע הדומיננטי. הפרחים שלרוב משתמשים בהם כפרחים המובילים בזרים הם: הגרברה, החמנייה, הלילייה ציפור גן העדן, החרצית והורד. לכל פרח יש את הקסם והיופי שלו.

אוהבים את הפוסט ? תראו גם פרחים ליום אהבה באשקלון

החמנייה מגיעה בצבע הצהוב ולכן היא מתאימה יותר לזרים קיציים בעלי אופי מקפיץ, שידועים בפשטות אך גם ברעננות שלהם. הלילייה, היא פרח אשר דומה למעין שושנה מאוד פתוחה, רק שעליה ארוכים יותר. הלילייה מגיע בשלל צבעים, ביניהם כתום, לבן, ורוד צהוב ועוד כמה צבעים. גרברה היא הפרח הנפוץ ביותר בחניות הפרחים. היא דומה בצורתה למעין חמנייה,ההבדל הוא שהגרברה מגיעה בשלל הצבעים, ביניהם אדום, ורוד, צהוב, לבן ועוד רבים אחרים. ציפור גן העדן הוא פרח מיוחד מאוד אשר מגיע אלינו מדרום אפריקה. גובהו של הפרח יכול להגיע עד ל-2 מטרים, ומראהו  מזכיר מאוד מעין ציפור ולכן מכאן הגיע שמו – ציפור גן העדן.

כמובן יש גם את הורדים אשר מגיעים במגוון גדול של צבעים צורות וגדלים. לעומת הפרחים האחרים, אצל הורדים יש משמעות גדולה לצבע של הפרח. למשל, ורדים בצבע אדום או בורדו, מסמלים את התשוקה, החשק והאהבה. ורדים בצבע ורוד מסמלים דווקא את הרומנטיקה והרוך. הורדים הצהובים הם יותר אפלטוניים מהשאר, ויש בהם מן אמירה של “יש על מי לסמוך”, לכן אותם מומלץ יותר לשלוח לעמית מעבודה או ליום הולדת של קרוב משפחה.

לא משנה באיזה פרח תבחרו, חשוב לשלב אותו עם פרחים נוספים בצבעים הנכונים, אשר ישפרו את הזר ויגרמו לו להיראות פשוט נפלא.

לאחר שבחרנו איזה פרחים היינו רוצים שיהיו בזר שלנו, עכשיו רק נשאר לבחור האם לשלוח את הזר ע”י משלוח או בעצם לעצור בחנות הפרחים ולאסוף את הזר בעצמנו. פעם, לפי שמשלוחי הפרחים הפכו להיות חלק אינטגראלי מהזמנת פרחים, אסיפת הזר, הייתה האופציה היחידה שעמדה בפני מזמין הזר. יש כאלה אשר יגידו, שעד היום הם יעדיפו לאסוף את הזר בכוחות עצמם, מאחר וכך הם יוכלו לראות את הזר לפני שהוא מגיע ליעד.             אך היום בעידן האינטרנט, משלוחי הפרחים הפכו להיות להעדפה גדולה של מזמיני זרי הפרחים. הנוחות של המשלוח, בתוספת לתמונות באתר האינטרנט של חנות הפרחים מהם אפשר להתרשם מהזר ומראהו, גרמו לכך שרוב הזרים נשלחים ע”י השליח.

בסופו של דבר, אחרי שתבחרו את הזר הרצוי על ידכם ותהיו מרוצים ממנו, יהיה פחות חשוב באיזו דרך תבחרו להזמין את זר הפרחים, והרבה יותר חשוב הוא האושר שהזר הזה יעלה על פני האדם שמקבל את הזר, ובליבו.


Tags