פברואר 22

משלוח פרחים בחורף

באופן טבעי, בכל הקשור לפרחים ישנם הבדלים בין עונות השנה, וגם משלוח פרחים בחיפה משתנה בין הקיץ לבין החורף.

יתרונות משלוחי פרחים בחורף

אמנם העונה הקרה בישראל אינה מאוד קרה, וגם לא מי יודע מה גשומה, ולמעשה גם בין נובמבר לפברואר יש לא מעט ימי שמש, ובכל זאת במהלך החורף ישנן פחות שעות אור, בימים רבים שולטת אפרוריות ואף קדרות ועל כן הרצון להוסיף צבע לחיים ובהתאם להזמין משלוח פרחים בחיפה הוא גדול יותר.

כדאי גם לזכור שאנחנו ספונים יותר בבתים במהלך החורף ביחס לקיץ, ועל כן כדאי יותר להשקיע בטיפוח האסתטיקה בהם, וגם מבחינה זו משלוח פרחים חולון הוא מוצר מבוקש יותר. בנוסף לרצון הרב יותר ליהנות מפרחים, משתנה גם היחס בין רכישת פרחים בחנות לבין הזמנתם במשלוח – שוב, בשל ההעדפה לבלות יותר בבתים.

חסרונות של משלוחי פרחים בחורף

לא כל הפרחים זמינים עבורנו בחורף, הגם שבימינו ישנן שיטות גידול מתקדמות וכן שיטות אחסון והפצה המגדילות את אורך חיי המדף של פרחים (כשם שהדבר קרה עם פירות וירקות). התוצאה:  משלוח פרחים בחיפה לא תמיד מאפשר לנו ליהנות מכל הפרחים שאנחנו אוהבים.

כמו כן כדאי לקחת בחשבון שבתוך הבתים יש פחות אור, הן בגלל ששעות השמש הן מועטות יותר והן בגלל שהבתים סגורים בשל הטמפרטורות הנמוכות יחסית, דבר שעלול לקצר את תוחלת החיים של הפרחים.

אילו פרחים מומלצים בחורף?

המבחר של הפרחים אמנם מעט מצומצם יותר בחורף, אולם גם כך ישנם לא מעט פרחים יפהפיים שניתן לעטר בהם את הבית ולהוסיף אסתטיקה ונחת לעונה האפרורית (שכמובן יש המוצאים אותה משמחת מאוד בפני עצמה).

בין השאר ניתן ליהנות מברגניה (בין אם זו בעלת עלי הכותרת הוורודים, הנפוצה ביותר, ובין אם בגרסה הארגמנית שלה, כשיש גם ברגניות לבנות), רקפות בעלות מרקם קטיפתי (ארגמניות, לבנות, ורודות או בצבע הלבנדר – אגב, ערביי חיפה וסביבתה נהגו בעבר לשלב פרח זה בסלטים אולם מנהג זו, כמו מסורות רבות אחרות, הולך ונעלם מן העולם), חרציות, ורדים, אזוביון, אירוסים (ובפרט אירוס הגלבוע), נרקיסים, לוע הארי הרבגוני והפוליאנטוס בעל הגוון הצהוב החזק (פרח ממשפחת הרקפות).

אלה הם הפרחים הנפוצים ביותר במשלוחי פרחים בין נובמבר לפברואר, ובנוסף ישנן עוד אפשרויות, כך שניתן לראות כי משלוח פרחים חיפה הוא אופציה מומלצת גם בחורף.

 


Tags